Приветствую Вас Гость | RSS

Вторник, 02.12.2025, 20:56

[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
ч.2 ст.19 Конституции против п.21-1 ст.11 ЗУ О Милиции
kamДата: Четверг, 13.10.2011, 13:30 | Сообщение # 1
Стажер
Группа: Пользователи
Сообщений: 20
Репутация: 0
Статус: Offline
За хорошую посещаемость на форуме
Стаття 5. Діяльність міліції та права громадян

Міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з З А К О Н О М .

Стаття 20.Працівник міліції при виконанні покладених на нього обов'язків керується тільки З А К О Н О М , діє в його межах.

Стаття 11. Права міліції

21-1) зупиняти транспортні засоби лише в разі:

-перебування транспортного засобу в розшуку;

-проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб;

*Працівник підрозділу міліції повинен повідомити водія про причину:

- зупинення транспортного засобу,

- суть вчиненого правопорушення;

Зконодатель установил СПОСОБ или порядок или процедуру ( последовательности действий , в данном случае – ДВУХ действий ,

ОДНОГО ЗА ДРУГИМ

- сначала причина остановки - потом суть совершенного правонарушения ) реализации полномочий гаи при проведении \отработки\ и \ато в розыске\.

При остановке авто , по данным двум основаниям , гаи назовет причину остановки, но суть совершенного правонарушения назвать не сможет так как водитель не совершал правонарушение,

гаишнику еще только предстоит его расковырять и то уверенности в этом на 50%.

Однако.

Стаття 19 Конституції України зобов'язує орган влади діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Отже «на підставі» -
означає, що суб'єкт владних повноважень повинний бути утворений у порядку, визначеному Конституцією та законами України та зобов'язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним.

«У межах повноважень»
означає, що суб'єкт владних повноважень повинен вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов'язків, встановлених законами.

«У спосіб»-
означає, що суб'єкт владних повноважень зобов'язаний дотримуватися встановленої законом процедури вчинення дії, і повинен обирати лише встановлені законом способи правомірної поведінки при реалізації своїх владних повноважень.

Таким образом гаи ( в данных двух взятых для примера случаях) выполняет конституционный принцип только НА П О Л О В И Н У , т.е игнорирует установленный законом способ своих действий.

Вопрос :

Возможно ли использовать данные соображения с пользой для реализации прав граждан (ч.2 ст.55 ЗУ № 254к) ?

Добавлено (15.09.2011, 15:27)
---------------------------------------------
ст.11 п.21-1 зупиняти.........

-проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб;
_________________________________________________

при остановке для проверки документов:

нарушается ЗУ № 254К:

1. инспектор действует не в соответствии с ст. 19 ч. 2 ( в законе нет трактовки отработок,......, порядка введения в действие,способа проведения, документального оформления таких проверок , не указано какие права и обязанности у граждан подпадающих под такие отработки, итд.....) - т.е нарушается принцип верховенства права и закона. + ( ст.8 )

2.ст.33

3. необоснованными подозрениями ст.62

4.+

Стаття 57. Кожному гарантується право знати свої права і обов'язки.

Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом.

Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, не доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, є нечинними.

+

Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. N 731 про затвердження Положення про держреєстрацію нормативно-правових актів…

2. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер.

4. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти
будь-якого виду (постанови, накази, інструкції тощо), якщо в них є одна або більше норм, що:

а) зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані Конституцією та законами України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року ( 995_004 ) …

Какие мысли навивает ? и навивает ли?

после того как инспектор остановил авто ( на основании своего ЗАКОННОГО права на остановку, в рамках отработки) начинается самое интересное..........

( в ЗАКОНЕ нет трактовки отработок,оперативных планов......, порядка введения в действие,способа проведения, документального оформления таких проверок , не указано какие права и обязанности у граждан подпадающих под такие отработки, итд.

если этого нет в ЗАКОНЕ, а этого требует Конституция , то какими будут действия инспекторов в данном конкретеном случае? законными или целесообразными ?

Добавлено (13.10.2011, 13:30)
---------------------------------------------
СЕГОДНЯШНЕЕ РЕШЕНИЕ КСУ.

http://www.ccu.gov.ua/uk/publish/article/158601

 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: